პროექტის აქტუალობა:პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ :
კვლევითი,შემოქმედებითი, თანამშრომლობითი და
კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეები შეადგენენ მონასტრის გზამკვლევს,მოიძიებენ და შეისწავლიან მის გეოგრაფიულ მდებარეობას,მითოლოგიას,ისტორიას და ა.შ.
მოსწავლეთა ასაკი: 12-13 წელი.
ვადების ხანგრძლივობა:7-8 დღე.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:სურათები,მოძიებული ინფორმაცია,ალბომი,რუკა.
რესურსები:ენციკლოპედია,სამეცნიერო ლიტერატურა,ინტერნეტი,ფოტო აპარატი.
პროექტის მსვლელობა:თემის შერჩევა,ჯგუფებად დაყოფა,მუშაობის დაგეგმა და განაწილება ჯგუფის წევრებზე,ზუსტი ვადების დადგენა,პროექტის პრეზენტაცია.
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი;
ქართ. VII. 6. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნი-კაციის სტრატეგიების ამოცნობა და შექმნა.
ქართ. VII. 7. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხა-ტვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.
ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით გამოყენება და ახსნა.
ლიტერატურასთან კავშირი: განუვითარებს საკუმინაკაციო უნარებს: წერა-კითხვას,საუბარს, კვლევა-ძიებას, დისკუსიას,პრეზენტაციას.
ისტორია: განუვითარებს ისტორიული მემკვიდრეობისადმი პატივისცემას.
ხელოვნება : არქიტექტურა.ესთეტიკური ხედვა.
შეფასება: იხ. რუბრიკა
No comments:
Post a Comment